Wednesday, December 26, 2007

Just to See Her / Só para ver ela

Just to See Her, by Smokey Robinson

(Aperte aqui para ver o video YouTube.)

(Click here to see the YouTube video.)

http://www.lyricsdownload.com/robinson-smokey-just-to-see-her-lyrics.html

Just to see her.
Just to touch her.

Just to hold her in my arms again,
one more time.

If I could feel her warm embrace.
See her smiling face.
Can't find anyone to take her place.
I've got to see her again.


I would do anything!
I would go anywhere!
There's nothing I wouldn't do!
Just to see her again!



I can't hide it.
I can't fight it.
It's so hard to live without the love

she gave to me.

Doesn't she know it?
I tried hard not to show it.
Can't I make her realize that she

really needs me again?


I would do anything.
I would go anywhere.
There's nothing I wouldn't do
just to see her again.



She brightened up my everyday!
Made me feel so good in every way!
If I could have her back to stay!
I've got to see her again!

Só para ver-a.

Só para tocar-a.

Só para tomar-a nos meus braços

uma vez mais.


Se eu poderia sentir o seu abraço caloroso

Ver o seu rostro sorridente.

No encontro ninguem que a remplace!

Eu tenho que ver-a de novo!


Eu faria qualquer coisa!

Eu iria a qualquer parte!

Não têm nada que eu não faria.

Só para ver-a de novo!


Não posso esconder-o.

Não posso vencer-o.

É tão dificil vivir sem o amor

que ela me dava.


Será que ela não saiba?

Eu tentei de não aparentar-o.

Não posso fazer ela entender que ela realmente precisa de mim de novo?


Eu faria qualquer coisa!

Eu iria a qualquer parte!

Não têm nada que eu não faria.

Só para ver-a de novo!


Ela alumbrou a todas os meus dias!

Fez-me sentir tão bom de todas maneiras!

Se a a tivesse de volta de novo . . . !

Eu tenho que ver-a de novo!


http://youtube.com/watch?v=QKWbrWek1BE

(Smokey Robinson and Aretha Franklin)