Tuesday, July 22, 2008

I Feel Good / E me sinto bem (James Brown)

I FEEL GOOD
James Brown

Whoa-oa-oa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would, now Eu me sinto bem, como eu sabia que ia senti, agora!
So good, so good, I got you Tão bom, tão! Eu tenho você!

Whoa! I feel nice, like sugar and spice Whoa! Eu muito ótimo, como açucar e tempero!
I feel nice, like sugar and spice Eu muito ótimo, como açucar e tempero!
So nice, so nice, I got you Tão bom, tão bom,

{ sax, two licks to bridge }

When I hold you in my arms E quando eu te pego nos braços
I know that I can't do no wrong Eu sei que eu não posso fazer nada errado.
and when I hold you in my arms E quando eu te pego nos braços
My love won't do you no harm Meu amor não vai te ferir.

And I feel nice, like sugar and spice! E eu muito ótimo, como açucar e tempero!
I feel nice, like sugar and spice Eu me sinto contente, como açucar e tempero!
So nice, so nice, I got you Tão bom, tão bom, eu tenho você.

{ sax, two licks to bridge }

When I hold you in my arms Quando pego você em meus braços
I know that I can't do no wrong Eu sei que eu não posso errar
and when I hold you in my arms E quando eu pego voçê em meus braços
My love can't do me no harm Meu amor não pode fazer nenhum dano

and I feel nice, like sugar and spice Eu me sinto bem, como açucar e tempero
I feel nice, like sugar and spice Eu me sinto contente, como açucar e tempero
So nice, so nice, I got you Tão bom, tão bom eu tenho você

Whoa! I feel good, I knew that I would, now Eu me sinto bem, como eu sabia que eu ia me sentir bem
I feel good, I knew that I would
So good, so good, I got you
So good, so good, I got you
So good, so good, I got you
HEY!!